mandag den 23. maj 2011

Zumba gør godt og mad gir lige et kilo ekstra på vægten..

Jeg var med min kusine og hendes veninde til Zumba i dag. :) Det var lækkert. Havde egentlig glemt at melde mig til så det var ret spontant alligevel?! Men nujsh hvor var det dejligt at komme afsted. Man har det så dejligt bagefter.

Da jeg kom hjem stod vægten da også på 55,9 kg (ikke at jeg går sygt meget op i hvad jeg vejer) men synes nu alligevel det var rart for så kan jeg da se at det hjælper med zumba (ikke fordi jeg skal tabe mig overhovedet ikke!) men kan da se at jeg får forbrændt noget fedt.

Nicolai havde lavet mad til mig da jeg kom hjem og jeg måtte jo bare have to portioner (som altid) men puuha kunne næsten ikke spise det. Det var bare lige den bedste omgang koteletter i fad jeg nogensinde har fået og så med masser af grøntsager. Mmm! Da jeg steg på vægten igen efter at have spist havde jeg så lige taget 1 kg på.. :b har man så spist 1 kg mad eller.... Hmm :b tror jeg nu ikke.

Jeg skal til zumba/kropstræning i morgen i 2 x 45 minutter.. Tror det bliver hårdt men også super dejligt!

Nu vil jeg gå i seng. Har en arbejdsdag imorgen fra 8-15.30... Godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar