mandag den 23. maj 2011

Hvor barnlig har man lige lov til at være...?

Hold da op en masse bøvl der kan komme ud af videoer på youtube!!
Min søster så en video på youtube som hun synes var sjov/mærkelig eller hvad det var... (tror min søster syntes det var en sjov måde denne her pige lagde make-up på, men det er jo så hendes mening!?) Så hun slog den op på facebook, men det skulle hun da aldrig have gjort.

Hende i videoen har nemlig en blog på nettet og fandt ud af (fra en fast læser af hendes blog) at videoen lå på fb... Dette er der kommet en masse lort ud af for at sige det mildt og min søster er nu hængt ud på denne blog.... Hendes fulde navn og profilbillede ligger på bloggen hvor folk har kommenteret en masse...

Jeg forstår det altså ikke :( Nu må man ikke sige sin mening mere eller hvad?

Så PAS PÅ hvad i smider op på fb!

Jeg er chokeret over det.. Jeg kan godt forstå at pigen (der har bloggen) bliver ked af det, men at hun ligefrem skal hænge min søster ud på den måde med billed og fulde navn fatter jeg simpelthen ikke!! Der er 46 kommentare til hendes åndsforladte indlæg..

Har intet mere at sige!

Hvad siger I?

3 kommentarer:

  1. Jeg synes ikke hun burde være hængt ud på den måde - jeg nåede ikke at læse kommentarerne til det indlæg og lige meget hvad så er jeg enig, det var ikke en fair måde at reagere på.

    MEN jeg synes absolut det var din lillesøster der gik over stregen ved at nedgøre og latterliggøre Nadja Emilies video.

    Kan hun ikke være ligeglad med måden Nadja Emilie ligger make-up? - Ja så hun fugter penslen med tungen når hun ligger øjenskygge - OG HVAD SÅ? hvorfor er hun ikke ligeglad? Jeg synes det er en ond og barnlig måde at reagere på.

    Jeg var også blevet ked af det hvis jeg havde brugt 5 timer på at lave en video til mine læsere og en person så vælger at ødelægge det på den måde.

    Ja, undskyld, men synes virkelig der er to sider af den sag, og nej, ingen af delene var fair, men hvorfor i første omgang nedgøre andre på den måde når Nadja emilie nu ikke har gjort noget forkert.

    SvarSlet
  2. Det er total børnehave! Kan kun ryste på hovedet af det.. Hvis man lægger noget ud på youtube må man også kunne klare at folk kommer med sine meninger/holdninger til videoen. Grow up!

    SvarSlet
  3. Jeg kan også sagtens forstå at hun bliver ked af det, det ville jeg også være blevet, men jeg synes ikke at den måde hun reagerer på er rigtig. Hun er selv ansvarlig for hvad hun lægger ud på youtube og folk har forskellige meninger. Jeg mener bare at hun istedet for at hænge min søster ud på hendes blog, burde have ignoreret det eller bare i det mindste have skrevet det indlæg hun nu har skrevet istedet for. Der vil altid være nogen der ikke bryder sig om det man gør og så må man leve med det og tænke 'nå ja og hvad så.' for der er jo så mange andre der synes at det er super fedt det hun gør og det er da dem hun så skal holde fast i og glemme dem som ikke synes at det hun gør er fedt.. :)

    SvarSlet