onsdag den 25. maj 2011

Har fået en tid hos lægen...

Jeg var til Zumba og kropstræning i 1½ time i går sammen med min kusine :) Det var superlækkert! I dag kan jeg også virkelig mærke det i maven og det synes jeg jo bare er skønt! Jeg var dejlig slank i går da jeg kom hjem (dvs at min mave så ud som den nu gør på alle andre?!) Men da jeg så havde spist aftensmad var den helt oppustet, altså sådan enormt meget (vi snakker 8. måned her -igen)

Der er rigtig mange der har sagt jeg burde ringe til lægen men jeg har jo hele tiden tænkt at han jo bare vil sige at jeg skal spise sundt og motionere... Må da sige at det sidste det gør jeg da og har gjort det i nogle måneder nu.. Det eneste jeg kan se resultater på, er min vægt.. Har tabt mig en smule.. Men det jeg helst vil opnå er en flot flad mave der passer til resten af min krop.

Nu har jeg så fået bestilt en tid til på mandag og jeg ved ikke hvad jeg skal regne med at få ud af det besøg, for jeg snakkede med min mor for lidt siden, som sagde at nu skulle jeg lige huske at fortælle lægen at flere i min familie ikke kan tåle lactose (et kulhydrat der naturligt forekommer i mælk) og at det måske kunne have noget med det at gøre.. Men jeg ved det ikke? Så nu må vi se hvad lægen siger..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar