søndag den 22. maj 2011

Synes ikke det er spor sjovt at ligne en der er gravid i 9. måned...

'Dyrk motion og spis sundt!' vil nogen nok sige.. Jeg skal jo nok ikke brokke mig alt for meget for jeg spiser ikke specielt sundt. Det har jeg aldrig gjort. Jeg har altid kunne spise alt muligt usundt uden at tage på af det! Det eneste der vokser på mig, er min mave.
Hvis jeg har spist eller er sulten så vokser min mave, den bliver oppustet. Det har den altid gjort. Jeg går til zumba hvor jeg kan mærke at det hjælper -kan da mærke at jeg har mavemuskler..
Jeg vejer mellem 55 og 57 kg. Et eller andet sted ville jeg ønske at jeg havde lidt mere på arme og ben sådan så det hele passede sammen, men det er altså kun maven der vokser.. :/



Jeg har også tænkt den tanke at jeg højst sandsynligt er en af dem der ikke kan tage billeder af min mave igennem graviditeten.. For hvad nu hvis jeg lige har spist og min mave så er kømpe stor.. :s Øvøvøvøvøv!!

4 kommentarer:

  1. Jeg er altså stadig sikker på at det er fordi du altid har pustet maven ud istedet for at trække den ind! :p Men så snak lige med din læge om det ;) tænk hvis der faktisk er noget galt nede i maven på dig ...?

    SvarSlet
  2. Jeg spiler altså ikke min mave ud! Jeg slapper bare af? :s øv altså

    SvarSlet
  3. Det er jo ikke fordi du er tyk, det er jo oppusthed (eller hvad det hedder) og det kan man altså godt få noget imod. Spørg din læge til råds, for du behøver da bestemt ikke tabe dig!
    Selvfølgelig har kosten også noget at sige;) Fiberrig kost er godt at spise hvis man er meget oppustet - hvidt brød og lignende er ikke så godt..;)
    Men som sagt, så er jeg enig med din søster - snak med lægen:)
    Knus

    SvarSlet
  4. Jeg siger ikke du spiler den ud på billedet.. jeg siger at din mave ser sådan ud, fordi du altid har gjort det.. dine mavemuskler er garanteret totalt slatne! Du skal bare have strammet dem op ;)

    SvarSlet