søndag den 20. marts 2011

Når man ikke helt ved hvad man skal lave...

...kan man gå ind på www.demotivatorsblog.com ... :b
Jeg er rimelig træt.. Tror endda jeg er nået langt over stadiet hvor jeg var overtræt.. Nu er jeg bare fuldstændig færdig!
Men jeg kunne altså ikke lade være med også liige at trykke videre til næste side, så er nu nået til side 60....







Forresten kan jeg da lige fortælle at det gik godt i går (eller fredag?!) da jeg havde besøg af min praktiklærer. Der var slet intet at være nervøs for :) Fik slet ingen kritik og super meget ros, så det var jo dejligt! :D Og så fik jeg lige en ½ times afspasering også :) (havde fri 12.30, men mødet varede til kl. 13.00) og så var det weekend..

Jeg har ikke lavet noget som helst idag. Var hjemme hos min tvilling igår, da kæresten skulle holde fest (hvilket sker meeget sjændent!) så min søster og jeg hyggede med x-factor og så fandt jeg jo liige ud af at hun havde en masse gamle kassettebånd fra vores barndom og en walk-man så jeg gik amok i gamle bånd :b



For dem af jer der ikke ved noget som helst om dette billede, kan jeg sige så meget at kassettebåndet er udgivet af Børnenes Trafikklub og handler om et pindsvin (Max) der er røget ned i kloaken og faret vild og ender inde i byen. Her støder han på en rotte (Antonette) og sammen finder de tilbage til skoven.. :)

Hmm...Det kunne godt være jeg bare skulle tage at gå i seng nu.. Synes jeg er liidt træt (MEGET!) Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar