torsdag den 17. marts 2011

Glæder mig ikke til imorgen...

Der får jeg besøg af min praktiklærer og min vejleder skal komme med en midtvejsudtalelse om hvorvidt det forventes at jeg består praktikken eller ej.
Jeg er ret nervøs!

I min sidste praktik fik jeg besøg af min lærer om mandagen.. Fredagen før sagde min vejleder pludselig til mig at vi skulle til møde om 5 minutter... 'Hvad???' Det var så lige et møde i forhold til at man ikke mente jeg kunne bestå praktikken.. Hmm tak for den information?

Nå men jeg får o besøg af min lærer imorgen, og selvom jeg denne gang ikke har fået andet end ros er jeg stadig meget nervøs. Min vejleder har sådan set fortalt mig at det forventes at jeg består min praktik, men er nervøs alligevel.....

...lige en god sang... skriver imorgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar