søndag den 20. marts 2011

Det var den weekend..

Synes den er gået aalt for hurtigt! Og synes det er lidt trist at jeg troede jeg havde fri kl. 13 imorgen.. Finder så ud af at det først er næste mandag og at jeg imorgen har en arbejdsdag fra kl. 8.00 - 15.30.. Ikke at jeg brokker mig, men kender i det når man troede noget og så finder man ud af noget helt andet?! Hmm..

Har ikke rigtig lavet noget i weekenden ud over at vaske tøj. Var hjemme hos tvillingen i fredags :) har bare slappet af lørdag og sådan set det samme i dag (bortset fra tøjvask) og så kom kusinen lige forbi tidligere i dag hvor vi fik spillet lidt Wii...

Jeg skal til zumba imorgen. Glæder mig til jeg er kommet derop. Synes altid jeg bliver helt Øaergh når jeg skal afsted - gider ikke.. Men når jeg først er kommet derop så er det jo meget rart alligevel :)

Uha klokken er godt nok mange.. Det kunne være jeg skulle se 'Den som dræber' nu når de ikke sender Lykke mere :) Fik kun set ½ afsnit sidste søndag..

Liige en god sang til at slutte dagen på..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar