lørdag den 12. marts 2011

Jeg har det fantastisk!

Det kan godt være det lyder lidt nederen? Men glæder mig rent faktisk til jeg skal på arbejde igen på mandag. Er jo startet i min sidste praktik fra seminariet (pædagog) og den er på alle måder så meget bedre end min sidste praktik. Personalet har taget godt imod mig og børnene er jo bare fantastiske :) Jeg elsker at være der!

Uuha jeg var i biografen i mandags sammen med arbejdet (fra vuggestuen) og se 'Black Swan'. Den kan så meget anbefales! Den er simpelthen bare så god synes jeg. Kunne sagtens have set den igen lige bagefter.. :)



I dag var min kæreste og jeg til fødselsdag i Nakskov :) Men venindes datter fyldte 1 år i mandags. Så vi var inviteret til boller og lagkage. Julie (venindes datter) var ikke i det bedste humør, da hun lige har været syg så det var første gang nogensinde at jeg har set hende sådan.

Imorgen står den på tøjvask og afslapning. Skal nok også lige ind på skolens intranet og skrive logbog for praktikken. Det er noget tid siden jeg har skrevet derinde og det skal jo gøres.

(Fik rigtig meget ros til p-møde i torsdags) <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar