søndag den 6. marts 2011

Bytur med tøserne..

Det er noget af et særsyn at se mig i byen. Går stort set aldrig i byen! Gider det ikke.. Synes det er mere hyggeligt at sidde hjemme hos en.. Men igår fik mine veninder mig overtalt til at tage med alligevel, da den ene veninde skulle i byen med sine borgere på arbejdet.



Det var en rigtig hyggelig aften/nat :) Fandt ud af at en af min venindes borgere har jeg også været hos i min første praktik :) Så jeg måtte jo lige bede hende hilse pædagogerne og de andre beboere! :D

Ringede efter min kæreste kl 3.30 da de andre ville hjem. Jeg var slet ikke træt på det tidspunkt.. Det plejer slet ikke at ligne mig. Plejer at blive træt omkring 21-22 og så skal jeg bare hjem og sove...
Har prøvet at forklare mine veninder at det intet har at gøre med hvad jeg får at drikke.. Det har noget at gøre med om byturen er planlagt eller om den ikke er! Hvis den er planlagt gider jeg ikke... Men hvis det er spontant er jeg oppe hele natten :b


Og er da forresten blevet klippet :D Og har fået farvet hår (igen igen igen...) SKØNT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar