mandag den 21. marts 2011

Fremvisning af køkken og navne til børnene...

Glæder mig til på torsdag! Da jeg kom hjem fra arbejde lå der en seddel fra viceværten i postkassen. Der er fremvisning af køkken på torsdag :) Jeg har heldigvis tidligt fri så jeg kan nå over og se dem. Der er to lejligheder der allerede har fået lavet deres køkkener. Det ene køkken er, så vidt jeg har forstået, i eksisterende rum og det andet er væggen (eller halvdelen af væggen) revet ned.. Jeg glæder mig til at se hvordan det ser ud.

Nu har vi jo allerede sagt ja til at væggen skal rives ned, men det bliver spændende at se hvordan og hvorledes! Det er ikke så nemt at forestille sig ud fra en tegning.


Min kusine har lige været forbi og snakken faldt på navne.. til vores børn (når den tid kommer) :) (de står i uvilkårlig rækkefølge)

Pigenavne:
1. Liba
2. Liva
3. Lilo
4. Livia
5. Ronya
6. Keshia
7. Alma
8. Olivia

Drengenavne:
1. Oskar
2. Oliver
3. Christoffer
4. Villads
5. Emil
6. Jeppe
7. Simon

Jeg er mest lun på navnet Oskar lige for tiden :) Og Olivia er også det navn jeg synes bedst om.. Men nu må vi se når tiden kommer om det bliver et af de navne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar