lørdag den 5. marts 2011

Aldrig mere Telia...?!

Jeg er (desværre) gået hen og blevet så træt af Telia!
Har altid haft abonnement hos dem (næsten) og har været super glad for det. Men efter at der gik ged i det mht mit abonnement har jeg bare fået nok.
Jo jeg er da glad for at jeg får det billigere eftersom de lavede en fejl, men hvad gør jeg når min bindingsperiode ophører? Jeg nægter simpelthen at betale 599 for mit abonnement.

Jeg kan godt se at det er billigt i forhold til andre abonnementer når man har 50 timers fri tale, fri sms/mms og 10 GB data, men jeg bruger jo slet ikke så meget.

Jeg taler omkring 20 timer om måneden (13-18 timer) sender ikke så mange sms'er (da min nuværende touch-telefon er skod - LG GT400 Viewty) Jeg overvejer at skifte til Onfone da abonnementet er meget billigere..





Jeg har sat det i forhold til Onfone med 10 timers fri tale (hos Onfone får jeg 15 timer), fri sms og mms og 1 GB data.

Det koster hos Telia 459 kr om måneden hvor man hos Onfone kan få det for 249 kr om måneden og oveni købet 5 timers tale mere!



Så når min bindingsperiode udløber skifter jeg til Onfone.. Tror jeg..
Og så ønsker jeg mig en HTC Wildfire!!!

3 kommentarer:

  1. Jeg har også altid haft telia, men synes også at det er ved at blive lidt for dyrt i forhold til alle de andre abonnementer. Men hvorfor skifter du ikke til Bibob, det er endnu billigere? 10 timers fritale, mms, sms og 1 gb data for 199 kr. i måneden. Men self hvis du taler ca. 20 timer i måneden vil jeg foreslå bibob 20 timers fri tale, det koster så 300 kr. i måneden, men det er jo stadig billigt hvis man udnytter det ? :o)

    SvarSlet
  2. Det har jeg faktisk også overvejet :) Men en jeg kender har Bibob og er ikke tilfreds da han (med fri data) har fået en regning for at være på nettet med sin tlf.. Så jeg ved ikke? han kan jo have været den ene uheldige hvor det er gået galt.. :)

    SvarSlet
  3. Ja måske? For jeg har en veninde som har det, og der køre det bare :o) De trækker over nettet d. 1 i måneden på din bibob konto. Den kan måske også være at han har overskredet 1 gb ?

    SvarSlet