fredag den 25. februar 2011

Nostalgi...?

Sidder og hører gammelt musik fra dengang jeg gik i folkeskole (6.-7. klasse) og det jo sådan set ca. 12 år siden :) og så fandt jeg lige denne sang med Eifel 65 som jeg faktisk aldrig har hørt før... Men den er da meget god..



I dag fik jeg tidligt fri fra arbejde. Mødte ind 6.45 og gik hjem 12.33 :) Elsker at være i praktik i vuggestuen! Personalet har taget rigtig godt imod mig og jeg glæder mig hver dag til at komme afsted.. Så det kunne jo ikke være bedre! Børnene er rigtig søde og er også hurtigt blevet glade for mig :D
Har allerede arbejdet der i 1 måned, så nu er der kun 5 tilbage og jeg er bange for at de går alt for hurtigt.

Når jeg er færdig med praktikken skal jeg til eksaminer i 6 mdr og så skulle jeg meget gerne kunne kalde mig pædagog :D Men øv tiden går aaalt for stærkt. Jeg har det som om at det kun er ½ år siden jeg startede og nu har jeg kun 11 mdr tilbage af studiet.

I går var min søster og jeg ude at gå en lille tur, hen til min skole og tilbage igen. Jeg skulle aflevere mine godkendte læringsmål for praktikken og jeg gad ikke tage derhen selv. Så er det jo dejligt at man har en søster der gerne vil med ud i det gode vejr :)

I går var jeg også til Zumba for 2. gang :b Det er simpelthen så sjovt! Havde slet ikke regnet med at det var noget for mig (jeg gider ikke holdtræning, på nær spinning.) Men jeg fandt ud af at det faktisk er lige så sjovt som jeg har fået fortalt og jeg skal helt sikkert afsted igen!

Ved ikke om det er noget jeg bilder mig ind, men jeg ser meeget tyndere ud og har da også tabt mig.. Jeg lå godt nok syg med influeza og tabte mig 3 kg (eller jajaaa 2,9) og så tog jeg 2 af dem på igen.. Dem har jeg så tabt igen, så er nu nede og veje 56,8 kg eller sårn noget... :b Så det er jo bare totalt lækkert!!! Ikke at jeg mener jeg er for tyk og vejer for meget for det synes jeg bestemt ikke! :) Men den bule på maven (efter lidt -alt- for god mad) passer altså slet ikke til resten af min krop! :) Så den skal væk..

Nå jeg skal ind og se Live fra Bremen (for en gangs skyld)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar