lørdag den 22. januar 2011

My new (old) favorite song!



Vi er netop kommet hjem efter et besøg i Nakskov hos et vennepar. (Faktisk har jeg endnu ikke fået jakken af!) Min kæreste ville (SKULLE) absolut høre håndboldkampen i radioen mellem Danmark og Polen.. Meen så kom denne sang midt i det hele.. :) Jeg kan huske at jeg har hørt den før og jeg gik jo helt amok.. Det er altså rimelig svært at danse når man er spændt fast :b men jeg gjorde et godt forsøg...!

Det har været en super hyggelig dag synes jeg :D Min veninde troede slet ikke at vi kom.. Måtte jo så lige forklare hende at vi netop har fået hacket vores Wii så vi har en masse nye spil som lige skulle prøves :)

Deres (lille) datter har snart sin første fødselsdag (eller 2. hvis man tæller den dag med hun blev født..) Hun bliver 1 år d. 7. marts.. Tiden går virkelig stærkt synes jeg! Det er jo ikke andet end et par måneder siden jeg så hende for første gang.. Sådan føles det ihvert fald..

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal spille Wii eller gå i seng.. Jeg tror desværre?! at Wii'en vinder over min seng.. :b

"Godnat" ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar