fredag den 21. januar 2011

Åh hvilken herlig dag!

Jeg har lavet absolut (næsten) ingenting i dag :) Har brugt tiden inde foran TV'et.. Mens jeg spiste 'morgenmad' så jeg et par afsnit af SATC og bagefter spillede jeg Wii :) Min Wii er nemlig blevet hacket så har ikke lavet så meget andet end at spille hele dagen...

Har egentlig ikke så meget mere at fortælle da det stort set er alt der er sket i dag! Og det er bare skønt at jeg har haft fri og kunne lave lige det jeg ville (og undgå at lave noget jeg ikke ville) :b

Imorgen går turen til Nakskov hvor min kæreste og jeg skal besøge et vennepar :) Jeg glæder mig såsåså meget til at se dem igen, da jeg synes det er alt for længe siden efterhånden!

Næste fredag skal vi til min fars fødselsdag og om søndagen skal vi til barnedåb :)
Så de næste par weekender er fyldt godt op må man sige.

Jeg NYDER mine fridage!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar