mandag den 24. januar 2011

Danmarks rejse-symaskine nr. 1.....

Det var, hvad jeg hørte, da de, i en reklame, snakkede om TravelMarket...
Jeg kunne heller ikke forstå hvad en symaskine skulle have med noget som helst med det at gøre.. Fandt så ud af at det var en 'søgemaskine' der blev snakket om...

Hmm...?!

Min hørelse har været rigtig dårlig! Faktisk så meget at jeg blev bedt om at finde ud af hvorvidt jeg ville have høreapperat...

For 2 uger siden var jeg så til ørelægen igen fordi jeg snart skal i praktik i en vuggestue og derfor gerne vil finde ud af om jeg skulle have lagt dræn igen eller om jeg skulle have det høreapperat.

Her fik jeg at vide, at jeg sagtens kunne springe ud i praktikken uden problemer. Jeg tvivler en lille smule på, at det er sandt..?

Inden jeg fik dræn første gang fik jeg at vide at min hørelse lå på 40... (det normale er mellem 0-10) Efterfølgende - da mit dræn var faldet ud, lå den mellem 15-20... Og da jeg var deroppe sidst fik jeg at vide at det var blevet lidt værre, men at han ikke ville gøre noget ved det...


Jeg synes der er rigtig mange sætninger jeg misforstår :/ Hos ørelægen høre man j bare enkle ord... Det er et eller andet sted meget nemmere end hele sætninger hvor man kan misforstå rigtig meget..

Jeg har gjort min nye vejleder opmærksom på mit 'høretab' og hvis hun mener at jeg ikke kan høre godt nok vil hun sige det til mig så jeg kan kontakte ørelægen igen...
Jeg synes bare det er underligt, at han ikke vil gøre noget når jeg også selv har lagt mærke til at det er blevet værre...?! ØV!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar