fredag den 14. januar 2011

Lidt blandet fra de sidste par dage.

Er rigtig god til at tage en million billeder, som jeg alligevel aldrig får lagt ind på bloggen.. Men så kan nogle af dem komme ind i dag. :)
I dette øjeblik sidder jeg og venter på pizza. Mmm Kæresten og jeg holder vores slikdag i dag da han skal på arbejde både lørdag og søndag. Jeg tror jeg har fået købt for meget guf igen?! Har købt en pose chips, en marabou chokolade, 4 snickers og en æske toffifee :b Og nu venter vi altså på pizza !

I går havde jeg egentlig tænkt på at slappe af foran TV'et hele dagen, men så ringede min veninde, om jeg ikke kom hjem til hende. Det gjorde jeg så!



Gik med hende en tur i fakta :) Det var faktisk meget rart at komme ud og få noget luft! :D Da vi kom hjem igen gik vi op til min søster, min veninde ville have juice fra min søsters Juicer, som hun har fået i julegave. Juicen smagte ikke særlig godt, men det var nu meget sjovt at lave!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar