fredag den 14. januar 2011

Den lette vej til rygestop.

Jeg har før prøvet at holde op med at ryge, faktisk mange gange efterhånden. Både ved at skære ned (det hjalp ikke...!) og ved at starte til ryge-stop kursus.. Har prøvet plaster.. Men når man finder ud af, at man sagtens kan ryge selvom man har et 16 timers 25 mg nikotin plaster på, så hjælper det jo heller ikke særlig meget. Fandt også ud af at jeg ikke 'bare' kan være festryger.. Eller jo det kan man hvis man har den holdning at 'hver dag er en fest...'

Fandt en bog i Fakta som jeg vil prøve at læse. Det er en bog der er skrevet af Allen Carr, som i bund og grund lover dig, at det er let at behageligt at holde op med at ryge, man skal bare læse bogen med 'et åbent sind.' Metoden han beskriver hedder Easyway.

Bag på bogen står der:

Med denne revolutionerende metode bliver du ikke-ryger for altid!
- Her finder du ikke skræmmekampagner med billeder af åreforkalkning eller ryger-lunger.
- Her får du ikke brug for viljestyrke.
- Her vil du ikke tage på i vægt.
- Her behøver du ikke at bekymre dig om abstinenser.
- Her har du ikke følelsen af at lide afsavn.
- Her er der ikke brug for at sætte noget i stedet, hverken mad eller medicin.
- Metoden er 100 % naturlig.

Føl dig som ikke-ryger med det samme!

Tag det første og afgørende skridt nu. Læs bogen med åbent sind. Hele bogen. 'Endelig ikke-ryger' vender den måde vi normalt ser rygestop, på hovedet, og gør det let at holde op med at ryge. Millioner af mennesker verden over er allerede blevet glade ikke-rygere ved hjælp af Allen Carrs metode.



Jeg lover at give en tilbagemelding, når jeg har læst bogen :) Jeg er dog kun nået til kapitel 2 "Den lette måde" så der er 42 kapitler endnu..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar