onsdag den 12. januar 2011

Hvornår bliver jeg A-menneske?

Jeg kan bare ikke stå tidligt op! Jeg ved ikke, hvad det er, der gør, at jeg bare ikke kan komme op om morgenen? Er det fordi dynen er så dejlig? Er det mon min fars skyld, fordi han heller ikke kan komme op - er det arveligt?

Under alle omstændigheder synes jeg faktisk det er ret irreiterende. Det tror jeg faktisk også min kæreste synes! Jeg ville ønske at jeg kunne stå tidligt op ligesom ham. Men han kan så til gengæld ikke sove længe når han har fri. Kan man ikke kombinere de to ting? Det ville være lækkert ihvert fald.

Jeg er faktisk ret træt nu, til trods for at jeg sov til (efter)middag. :) Faldt i søvn ved 16-tiden og kæresten kom ind og vækkede mig. Jeg blev faktisk ret sur på ham. 'Klokken er ti minutter i seks, du skal op'... Nuj hvor blev jeg sur.. Troede kl. var 5.50 om morgenen! Jeg sov så dejligt :b

Vi fik også skrevet opgaven færdig og rettet den igennem i dag. Det var super lækkert! Der udover fik vi også snakket lidt om fremlæggelsen, hvordan den skal foregå og sådan :) Og så holder vi fri indtil mandag. Niiiice!
Vi skal fremlægge på tirsdag og jeg glæder mig egentlig bare til det er overstået! Jeg hader at fremlægge! Øv.. Men det skal jo gøres.

Forresten var jeg til ørelæge idag. Jeg ville gerne have tjekket min hørelse inden jeg skal i praktik til februar. Jeg synes ikke rigtig ørelægen kom med noget jeg kunne bruge til noget som helst. Jeg synes jo min hørelse er blevet værre! Det sagde han at den var, men han ville ikke gøre noget ved det... Okay?! Skal jeg så bare gå her og sige 'hvaa?' resten af mit liv? Jeg ved godt at min hørelse sikkert er 'normal' når man tænker på hvor mange gange jeg har haft mellemørebetændelse og sprængt trommehinde da jeg var lille, men alligevel...

På en skala fra 0-10 hvor 0 er bedst, lå min hørelse på 40 inden jeg fik dræn...
Nu ligger den på 15-20, hvilket gør at det stadig ikke er godt nok, men... er det godt nok når man tænker på alle de mellemærebetændelser jeg har haft?

Det er noget mærkeligt noget!
Nu havde jeg lige forberedt mig på at skulle have høreapperat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar