onsdag den 12. januar 2011

Blogchallenge - dag 19

'Dine kælenavne og grunden til, at du har dem'

Da jeg var helt lille blev jeg kaldt for Misse af mine forældre. Ved egentlig ikke helt hvorfor, men går ud fra det er fordi jeg hedder Mie? :) Kan huske at min søster blev sur fordi hun ikke havde noget kælenavn, så hende kaldte de så for Musse :b

Og så kan jeg huske at jeg, da jeg gik på produktionsskole, blev kaldt for Puka-Mie eller bare Puka.. Så hvis du ejer en poncho ... SMID DEN UD! hvis du vil undgå sjove øgenavne :D
(Hvis nogen ikke helt fatter den, kommer navnet fra Pocahontas)

Da jeg gik på VUC fik jeg en rigtig god veninde. (Carina/Rinah) Vi havde åbenbart den samme form for (syg) humor så vi kunne sagtens kalde hinanden for Kælling uden at det gjorde noget. Og det var selvfølgelig kun for sjov! :) Vi blev senere venner med Kasper og lavede jo selvfølgelig sjov med ham, men det synes han så ikke var sjovt, så der måtte vi jo undskylde.. :)

Har to veninder på seminariet som jeg har skrevet mange opgaver sammen med og i tidens løb er vi ogfså kommet med sjove kælenavne til hinanden :D Vi fandt på et ord der startede med vores forbogstav i mellem-/efternavnet, Så Camilla, hvis mellemnavn starter med Z, kaldte vi for Zebra, Christina, hvis efternavn starter med O, kaldte vi Ormi, og jeg selv hvis mellemnavn starter med K, valgte de at kalde for Klaptorsk.. Ikke det bedste hvis jeg skal sige det, men det var meget sjovt :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar