tirsdag den 25. januar 2011

Dårlig dag blev til god dag...

Det var godt nok en lidt mærkelig skoledag i dag! Vi fik at vide, at vi havde fri imorgen, selvom der stod på skemaet at vi skulle møde. Vi skulle mødes sammen med vores vejledere fra praktikken -troede vi.. Men vi fik så at vide at det skulle vi ikke, det var kun vejlederne der skulle møde på skolen. Så jeg tænkte jo 'lækkert nok!' Så bliver der lidt mere tid at kigge på sine læringsmål..
Så ved jeg ikke helt hvad der skete, men så blev det pludselig til at vi skal møde ind imorgen alligevel...? Men vi skal have det samme at vide som i dag? Meget mærkeligt! :/

Nå, men efter skole tog vi lige en tur på McD :) Det er altså lækkert når ens søster skylder en penge og lige kan give en menu, når man ellers ikke har nogle penge! Bagefter kørte vi hjem til en fra klassen. Hun flytter til Kbh :/ Så det var sådan lidt afskedshygge. Men det var super hyggeligt! Vi var 5 tøser samlet. :) Vi sad egentlig bare og snakkede og hvor samtalen drejede sig hen.. Hmm gæt selv ;) haha Vi fik også en rigtig god forloren hare. Mmm!!! Men nujsh hvor var jeg træt allerede kl 18.. Havde det som om klokken var 22 eller sådan noget!



(Lige noget nyt musik fra The Voice der kørte i baggrunden)

Nu vil jeg gå i seng! Er simpelthen så træt!! Og nu skal jeg jo være frisk til imorgen hvor jeg skal i skole.. Meeen det er da heldigvis kun til kl 11.45 så overlever nok! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar