søndag den 16. januar 2011

AV!

Jeg syntes lige jeg ville afprøve min nyindkøbte trænings-dvd (Mave, baller og lår) i går... Jeg har da slet ingen kondi må jeg nok indrømme! Det gik fint med lår-øvelserne, men mave og balle øvelserne sprang jeg lidt let henover.. Eller.. Jeg lå nede på gulvet og kiggede på damen i fjernsynet der bare blev ved og ved og ved og... Tænkte bare 'hvordan kan hun blive ved med at pine sig selv sådan?'




De 45 minutters træning har nu resulteret i at jeg har mega ømme lår! Jeg har virkelig problemer når jeg enten skal sætte mig ned, eller rejse mig op igen.. Men jeg tænker lidt at jeg bare skal blive ved og ved og ved og...?! :D


Jeg var også til min kusines 22 års fødselsdag igår :) Det var super hyggeligt! Dog måtte jeg bede min kusine om at hente min søster og jeg... Jeg tror bare det ligger til familien at være sen på den? :b Havde ellers planlagt at jeg ville komme før de andre gæster :) Nåede ikke engang at spise min tomatsuppe. Men heldigvis fik jeg en bolle hjemme hos min kusine. Hun har faktisk fødselsdag i dag :) Må lige huske at skrive tillykke til hende.
Ville ønske at jeg havde fået taget et billede af det kort jeg havde lavet til hende.. Jeg havde været enoormt kreativ, brugt laang tid på at klippe bogstaver ud og klistre på kortet :D Min søster printede en dollarseddel ud fra nettet, som hun skrev bagpå og vupti - et fødselsdagskort... Min kusine var meget begejdtret... Hmm :b

Min kæreste skal på arbejde om lidt og så smider han mig af omme ved min søster så hun kan få de ting hun glemte hos os i går. Jeg skal så cykle hjem.. Min cykel står i skuret omme ved kollegiet og jeg håber ikke den er blevet stjålet eller ødelagt, som det var tilfældet med min søsters cykel... Den blev stjålet hele to gange..

Ellers skal jeg have forberedt mig lidt på fremlæggelsen her på tirsdag. Vi skal mødes i gruppen imorgen og øve fremlæggelsen igennem. Jeg håber det kommer til at gå godt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar