mandag den 17. januar 2011

Ååh nej dog!

Det der med at gemme slik til weekenden efter... Det virker ikke! Det holdt sådan cirka i én dag, for kæresten og jeg syntes da liige at vi skulle have hver en snickers.. (de kan jo også bare lade være med at ligge og flyde midt på bordet) :b

I dag mødtes vi i gruppen over på skolen. Vi skal fremlægge imorgen og må indrømme at jeg glæder mig såsåså meget til det er overstået! Jeg hader! at fremlægge.. Og især foran alle de mennesker.. Puuha! Men nu har jeg da fået øvet mig lidt og klippet fine små kort ud så jeg ikke står med hele opgaven (mest på grund af at vi fik at vide vi ikke måtte stå og kigge ned i opgaven.. Nej vent lidt! Det var den eneste grund!!)



Var da forresten hjemme hos min søster igår da jeg skulle hente min cykel. Det var egentlig meningen at jeg bare lige skulle sige 'hej' og så hjem igen, men det var jo sååå hyggeligt. Plus jeg fandt ud af at hun både havde toast og æg, så jeg lavede lidt lidt mad til hende! :D Det smagte rigtig godt!!



Jeg smagte det første gang hjemme hos min kærestes storebror. Du laver egentlig bare hul i et stykke toastbrød, smider det på panden og så knalder du et æg ud i midten og så skal det egentlig bare stå til ægget er blevet færdigt :) Og så med lidt salt og peber.. Mmmm!!

Jeg tror lige jeg vil øve min fremlæggelse igennem endnu engang og så vil jeg.. (Kiggede lige på uret...) gå i seng.... Øv klokken er jo mange allerede..

Nå men jeg skriver nok lige imorgen.. :) Det er også der hvor jeg har 6 fridage :) Det bliver skønt. Jeg skal lave absolut (næsten) ingenting! :D

Godnat

(Har forresten stadig ondt i lårene...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar