fredag den 14. januar 2011

God dag i dag :)

Har haft en rigtig god slappe-af-og-alik-dag dag i dag sammen med kæresten :D Vi holdt jo slik dag i dag fordi han som sagt skal på arbejde både lørdag og søndag. Dagen startede med at vi smuttede en tur i netto for at købe guf :D Fik alligevel købt alt for meget.. Men det må jeg se om jeg kan gemme til næste weekend!

Vi havde egentlig vaskedag men den droppede vi... Så må vi gøre det på onsdag hvor vi begge har fri :)

Så var det jo at jeg har siddet klistret til skærmen fra kl. 14 for at se de nye små tvillinger, hvilket er lidt mere spændende når man selv er tvilling :)
Min kæreste har købt alle Harry Potter filmene på bluray og skal jeg være ærlig har jeg egentlig aldrig ville se de film.. Har altid tænkt at de ikke er noget for mig. Men så så vi lige de to første.. Faktisk meget gode film :D Overraskende!

Der er intet bedre end at ligge i sofaen med en stor dobbeltdyne med kæresten ved siden af, se film og spise slik og drikke sodavand :)



Synes det er lækkert at vi har én slikdag om ugen og jeg er så stolt af at jeg kan holde mig fra søde sager de andre dage i ugen! (Må dog lige indrømme at den smuttede i mandags... Damn you Mai for at have kage med i skole :b men den smagte nu godt! hehe)

Har forresten fået købt en rigtig god bog i Netto :D MBL (Mave, baller og lår) med tilhørende dvd :D Den tror jeg lige jeg skal kigge lidt nærmere på imorgen! Jeg har jo været en del(!?) i motionscenter... :b Eller det skal jeg ihvert fald. Jeg vil gerne have en flad mave.. Det har jeg aldrig haft.. Eller det havde jeg den sommerferie jeg gjorde rent på Lalandia... Der var jeg næsten for tynd synes jeg når jeg ser billeder af mig selv..



Nu tror jeg snart jeg vil gå i seng og læse lidt i min nye bog om rygestop :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar