mandag den 29. november 2010

Niice one Telia...!

Så var det lige at jeg blev ringet op af en rar mand fra Telia..
Jeg synes dog at han lød meget forvirret, men det han fortalte
mig var jo bare helt fantastisk...

Istedet for at skulle betale 599 kr. for mit abonnement
skal jeg kun betale 399 kr. de næste 6 mdr :D

Det er hvad der kommer ud af at brokke sig over falsk reklame!

Havde jo købt en tlf med Telia On 50...
Det koster normalt (eller før i tiden) 499 kr om måneden..

Jeg går så i Elgiganten for at købe en ny tlf...
Der står på et skilt at jeg kan få telefonen med Telia On 50
til 399 kr..
Og jeg tænker jo Woooow jeg sparer 100 kr! Og køber den...

Senere får jeg en reklame (den kan du se i et tidligere indlæg)
hvor der (igen) står at hvis man skynder sig at skifte
kan man få Telia On 50 til 399 om måneden...

Da jeg så ringer ind fordi der pludselig på deres hjemmeside står at
abonnementet koster 599 får jeg at vide at det,
jeg har set telefonen til, er en fejl og at den altså rigtigt koster 599...

Så går jeg jo igang med at brokke mig...
Og her til aften bar det altså frugt... :D

Så nu er jeg glad.. (Det hjælper at bitche ind imellem...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar