mandag den 29. november 2010

Blogchallenge - dag 7

'Et billede af dig og din nærmeste ven'
Nok ikke det bedste (!) billede i verden :b
Men i det mindste er det et billede af min bedste veninde og jeg :)

Billedet er taget på dette års Dølle (Fjelde-Musse Marked)
Vi var, sammen med min kæreste, taget hen for at se/høre
Rasmus Seebach.. :)
Super hyggelig dag/aften..




Men ja.. En af mine bedste veninder...

Faktisk lidt sjovt, at vi gik på VUC sammen 1 helt åt
uden at snakke sammen overhovedet!...

Og da vi så startede på pædagogseminariet
og hun sådan set var en af de eneste i min klasse
jeg vidste hvem var... Ja så hang vi jo bare sammen derfra.. :b

Camilla... I <3 u.. :)


Min bedste ven og jeg har kendt hinanden i 3-4 år.. Tror jeg nok
(ej hvor pinligt at jeg ikke engang kan huske det..)


Note til mig selv: 'husk at spørge Kasper hvor længe jeg har kendt ham...!'

Han startede på VUC da jeg havde et år tilbage.. Og jeg blev færdig i 2008
altså må det jo have været siden 2007 hvilket betyder at jeg har kendt
Kasper i ca 3½ år.. Hvilket så igen betyder at jeg ramte
rimelig godt plet da jeg skrev 3-4 :D (totalt stolt)



Nu er det her billede rimelig gammelt faktisk
og jeg er sikker på at hvis Kasper så det
ville han bede mig fjerne det fordi vi begge
ligner noget der er løgn.. :b

(Billedet er forresten taget d. 9. september 2007 kl. 16.59.40) :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar