tirsdag den 30. november 2010

Blogchallenge - dag 8

'Dine mål/gøremål for denne måned og hvorfor.'

Ja nu kan jeg jo godt se at jeg skulle have ventet én enkelt dag
med at starte denne blogchallenge..

Eller også kan jeg gøre det nemt og sige at denne måned
slutter om et par timer og at jeg derfor
intet behøver at skrive.. :b

Men men så kan jeg jo lade som om at det er næste måned..?!

Så derfor kan jeg vel godt skrive lidt om hvad mine
mål/gøremål for december er... :)

Det kan de fleste vel regne ud men nu skriver jeg det alligevel..

Jeg skal selvfølgelig have købt julegaver! Det kan nok godt
(som hvert år gå hen og blive et problem da jeg ikke rigtig har
nogle penge...) Men hvem har det?!

Jeg skal have købt gave til:
- min kæreste
- min søster
- min kusine
- min fætter

og det tror jeg sådan set er det.. :)

Og så har jeg en lille drøm om (nu hvor man er flyttet i lejlighed
med et ordentligt køkken) at lave noget konfekt..
Mon ikke det når at blive spist før man kommer i gang :b

Imorgen skal jeg, sammen med min søster og nogle veninder,
lave havregrunskugler.. :D Mmm
Der udover skal vi, i skolen, holde julehygge med pakkeleg,
historie-højtlæsning og guf, hygge lidt når nu det er 1. december..

Og så glæder jeg mig såsåsåså meget til imorgen aften kl 23.35! :D
And this is why:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar