mandag den 6. september 2010

Nye ting ...

...elsker jeg enormt meget! :D

Det er jo helt fantastisk når de i Fakta sælger blomster og
planter hvor min pengepung kan følge med.. 10 kr :b


Så jeg købte to :) Nu mangler jeg bare at få mine klistermærker
op på væggene :b



Det er godt nok et stykke tid siden jeg købte dem..
Men de skal da nok komme op en dag :)


Og så var der bøger af Liza Marklund på tilbud i Kvickly!
Så måtte jo lige eje den jeg mangler i samlingen
nemlig 'Røde Ulv'.. Så mangler jeg kun
'En plads i solen' og 'Der findes et sted i helvede for kvinder
som ikke hjælper hinanden'.. :)



Og sidst men ikke mindst fik jeg lige købt lidt film :)
Ville gerne have set 'Penelope' som blev sendt i TV
i forgårs, men den fik jeg jo så ikke set.. Men så
er det jo godt at man kan købe den til 10 kr :D

Der udover snakker tøserne i skolen jo ikke om andet
end Desperate Housewives.. Så da man også kunne købe
sæson 1 for 99,95 kr måtte jeg jo bare eje den :D!!



Så må jeg jo hellere spare sammen til resten af sæsonerne.. Ö
Det bliver dyrt.. Men sådan er det... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar