søndag den 5. september 2010

Søndag aften...

Har lige fundet en masse nye gode sange fra Boogie-listen :)
Bliver ved med at høre de samme 5 sange igen og igen så nu skete
der endelig noget nyt :D



Jeg har nydt weekenden rigtig meget!
Ikke fordi det er specielt hårdt i skolen,
men jeg skal nok alligevel lige vænne
mig til ikke at have sommerferie mere
når nu jeg ikke har lavet noget i 2 måneder :D

Lige om lidt skal vi til DKK-eksamen...
Glæder mig.. ikke specielt meget til det...
Det skal bare overstås! Vi starter om 1 uge...

Ved ikke rigtigt endnu hvad jeg skal skrive om,
vi har dog snakket om et emne i gruppen.


Jeg er faktisk kommet i den frygtelige situation at
min mobil er blevet væk!
Jeg aner ikke hvor den er...
Var der nogen der sagde 'at rydde op'?!

Hmm... Den dukker nok op snart (forhåbentlig)

Nu vil jeg smutte i seng.. Sov godt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar