lørdag den 18. september 2010

...Slibri Lee!?

Sidste lørdag glemte jeg helt at der var Bingo Banko
men det blev jeg mindet om på Facebook :)
Vandt dog ikke noget, men var 4 tal fra at få pladen fuld!

Imorgen skal vi holde fødselsdag for Nicolai
og bordet er dækket!



Og så hørte jeg at Sidney Lee var med i sidste uges Anders And-blad..
Hvad sker der for det?! :D Men ja de har jo ret når de siger:
'Han er overalt!'



Og så havde vi besøg af et vennepar og deres lille (store) pige på snart 7 mdr. :D
Hun er bare kær! Jeg glæder mig rigtig meget til jeg skal passe hende fra
fredag til lørdag i næste uge <3



Der udover har jeg fået sat mine klistermærker op på væggen :p





Nu vil jeg smutte i seng så jeg er frisk til imorgen
når vi skal holde Nicolai's fødselsdag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar