søndag den 8. maj 2011

Lidt af hvert...

Åååh jeg har ikke skrevet i meeeget lang tid!
Men her kommer lidt billed-spam :b


Ååh ja.. Det er det man kalder 'pædagogisk dag' :b Vi skulle lave læreplaner og årshjul
mens så sagde lederen at det gad vi da ikke på sådan en dejlig solrig lørdag (ja var på arbejde i går) eller.. arbejde og arbejde. Ledelsen havde jo så planlagt, at vi skulle til marielyst og spille Paintball :b og så var vi lige ude og spise frokost-buffet.. Mmmm!!! Dejlig pædagogisk dag :)


Jeg elsker elsker orkideer :D Nu har jeg 3... :D Men altså den stod jo lige der midt i Netto og kostede 'kun' 60 kr :)


Og så grillede Nicolai, Charlotte (søster), Rikke (kusine), Thomas (Rikkes kæreste) og jeg.. Det er fodt nok lidt tid siden nu (for jeg har jo ikke skrevet længe) ;) hehe men uhm det var super lækkert.. Eneste minus var dog at det sølvpapir vi havde lagt under engangsgrillene ikke var nok så man kan stadig se to sorte pletter ude på græsplænen. Uuups!


Og så købte Nicolai lige en jordbærkage.. Mums! Den var simpekthen bare så god, men det burde den også være når den kostede.. var det 60 kr? :b

Jeg har meeeget mere jeg gerne vil skrive, men men men. Klokken er snart 23... Og jeg skal møde kl 7.30 imorgen... Og jeg er bestemt ikke A-menneske.. :/ såå nu vil jeg gå i seng.. Godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar