tirsdag den 10. maj 2011

Jeg ønsker mig...

Var hjemme hos mine forældre i søndags :) Nicolai og jeg var enige om at vi bare lige skulle forbi og sige hej, men alligevel kunne vi ikke få os selv til at køre hjem da vi fandt ud af, at de skulle grille. Uhm!




Jeg ved ikke helt hvordan min mor og jeg kom ind på det emne, men vi begyndte at snakke om bryllup :b min mor sagde (hvilket overraskede mig meget?!) at hun gerne ville give mig kjolen... Wow tænkte jeg.. Hold da op.. Sådan en kan jo godt gå hen og blive dyr.. :)



Jeg har altid vidst hvordan min kjole skal se ud! Det skal være et corsage og så skal kjolen strutte så meget så jeg nærmest ikke kan sidde ned ;)



Så nu har jeg været inde og kigge lidt på nettet og fandt et par (læs: 9) kjoler jeg synes var flotte...


Ikke fordi vi skal giftes endnu (overhovedet) Nicolai har ikke friet endnu.. Og jeg tror vidst nok på et tidspunkt jeg kom til at forbyde ham det (lige nu ihvert fald) :) Men han har da spurgt nogle gange (når jeg helt tilfældigt kigger på forlovelsesringe oppe i byen) om han snart skal falde på knæ.. :b meeeen altså... I don't know.. Vi skal jo også lige have råd... :D






Ingen kommentarer:

Send en kommentar