lørdag den 21. maj 2011

I dag er det 2 år siden..

..at Nicolai og jeg mødte hinanden for første gang og var på vores første date :) Tiden går godt nok stærkt! For 2 år siden var det regnvejr. Det haglede, regnede og tordnede.. I dag har solen jo nærmest skinnet fra en skyfri himmel så det kunne jo ikke være bedre vel?!

Vi var på Liva og spise. Det var vi også for snart 1 år siden. (Vi har årsdag d. 28. maj) Grunden til at vi var ude og spise i dag i stedet for om 1 uge er, at vi skal til familiefest på næste lørdag. Så jeg bestemte lige at vi så kunne tage ud at spise på 2 årsdagen for væres første date :)






(Og ja jeg har 13 cm hæle på.. Lidt af et særsyn!) Går normalt ikke i høje hæle, men de støvler der er ikke et ligeså stort problem at gå i som hvis de havde været fx 5 cm. Jeg kan ikke gå i stiletter med 'lave' hæle, så vrikker jeg om.. Hvor mærkeligt det end lyder så er det rigtigt.. :b


Vi har haft en rigtig god aften indtil videre. Lige om lidt tror jeg vi skal ind og putte i sofaen til en god film :) (meget gerne den jeg købte på Dølle i går med Jennifer Aniston!) :D Love her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar