onsdag den 9. februar 2011

Kæresten har (heldigvis) tyvstjålet...

...min feber.
Eller ikke 'heldigvis' for jeg synes faktisk det er rigtig synd for ham. Min kæreste er ellers aldrig syg. Har aldrig set ham med feber før. Tror han har været dårlig eén gang på de snart 2 år vi har været kærester.


(Hvorfor billedet vender forkert ved jeg ikke! HJÆLP! )

Min feber er kun gået nedad i dag hvilket jeg synes er SÅSÅ dejligt! Men inden jeg er alt for hurtig må jeg hellere lige tage min temperatur igen inden jeg går i seng. Håber stadig den ligger under 38 :) Den har været helt nede på 37,5 så har bare været totalt glad hele eftermiddagen og glæder mig til at komme på arbejde igen på fredag.

Jeg synes altså det er lidt nedern at man skal ringe og raskmelde sig til middag allerede. Hvad hvis feberen stiger om eftermiddagen? For at være på den sikre side venter jeg med at ringe til imorgen så jeg er helt sikker på at jeg ikke har feber mere, men det passer nu meget godt med 5 dage som jeg læste i en bog at influenza tager før man bliver rask.

Nu er det jo så desværre bare min kærestes tur til at ligge syg... Øv. Stakkels ham. Er spændt på at se om han bliver ligeså ynkelig som han har sagt han ville hvis han blev syg...?! Og så håber jeg snart han er frisk igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar