torsdag den 1. juli 2010

1. juli = penge = shopping = total optur..

Ja så blev det d. 1. igen igen..
Og hvad gør Mie når det bliver d. 1.?!
Hun bruger over 700 kr. på tøj og diverse andre ting
som ... Ja bare generelt shopping :b

Var med en veninde oppe i byen i går og der ringede min kæreste..
Han spurgte hvad vi lavede og da jeg fortalte
at vi var oppe i byen, vidste han jo godt hvad
det betød; at Mie ville bruge en masse penge..
'Er der noget bestemt du går efter?' spørger han....
Næææh :D

Mit svar resulterede i at jeg fik købt en masse forskelligt :b
Men det må jeg lægge billeder ind af senere..

Dagen i dag kommer til at gå som følgende:

-skal køre min veninde til toget. Hun skal til Vordingborg
og jeg kommer så op til hende på lørdag :)

-derefter skal min kæreste og jeg en tur op i byen
og det ved vi jo godt hvad betyder.. :b
byen = penge = shopping

-når vi på et tidspunkt kommer hjem fra byen
har vi lige 3 film fra Blockbuster vi skal have set.

-og i aften går turen hjem til mine forældre
hvor vi skal spise med :)

(der udover skal vi hente vasketøj!)
Vaskemaskinerne i fællesvaskeriet var gået stykker
da vi skulle vaske i søndags, men mine forældre
er så søde så de gerne ville vaske for os.. :)

Det er sådan dagen ser ud lige nu :) må lægge billeder ind
fra min shoppetur i går (og i dag) senere :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar