mandag den 28. juni 2010

Endnu en dejlig dag ved stranden

Igen i dag var jeg på stranden sammen med
min veninde, min kusine og hendes veninde.
Min kusine mener at jeg er blevet en vandhund.
Bare fordi det tager mig 15 minutter at
komme under vandet og jeg så ikke
vil med op igen :b

Meen kan da lige smide et par billeder ind.


Har ventet på strandvejr i 1 år nu.. Niiice!
Er blevet lidt solskoldet, men er sikker
på at det er fordi jeg har været så
meget i vandet :b



(Lige et billede af solen)


Solen skinnede fra en skyfri himmel :D
Totaal lækkert vejr :D!!!!



Kæresten og jeg havde 13 mdr's dag i dag
Så ville lige gøre ham lidt glad
nu når han skulle være helt alene
hjemme :) 1 liter øl er nams når man deler den
til aftensmaden.


...som bestod af engelsk bøf med bløde løg og gul peberfrugt
med dertil hørende ris med grønsager og sauce + et
groft hvidløgsflüte :)
(her delte vi også noget af den øl jeg havde købt) :b


I aften skal vi se film, som vi var oppe
og leje hos Blockbuster, da vi alligevel
skulle op og måle dæktryk på bilen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar