fredag den 3. juni 2011

Zumba & Zero sugar = Sommerklar sommerkrop

Jeg glæder mig til i næste uge hvor jeg får svar på de blodprøver jeg fik taget på sygehuset i onsdags. Jeg har undgået sukker og mælk/fløde de sidste to dage og min mave er flad... Måske det bare er fed mad, cola og i det hele taget 'usunde' ting jeg skal holde mig fra? Jeg aner det ikke..?

I forgårs fik jeg en lille portion havregryn til morgenmad, 2 stykker rugbrød med hamburgerryg, en banan til frugt, masser af vand og tl aftensmad fik jeg en lille portion flødekartofler og et par mini-frikadeller... Det kunne min mave slet ikke klare.



Jeg ved godt at de fleste ville få en oppustet mave efter en gang flødekartofler.. Men SÅ slemt? Jeg glæder mig helt ubeskriveligt til at få svar fra lægen.. Jeg ved godt jeg spiser forkert, men åååårgh!!!

Træning i denne uge:
Mandag: zumba (1 time)
Torsdag: Træning på maskiner (1½ time)
Fredag: Formiddagsgymnastik (1 time, zumba & pilates)



I dag så min mave sådan her ud..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar