tirsdag den 14. juni 2011

Så får vi snart 'ny' bil...





Skoda Fabia Combi Ambiente 1,4 :)
(så er der plads til de kommende børn)
ikke fordi jeg er gravid, men tænker da på forhåbentlig snart at blive det ;)


Forresten har jeg brugt det meste af dagen (efter vi kom hjem fra at have givet bilen en prøvetur) på at forberede mig til imorgen. Der skal vi have praktikmesse på skolen hvor vi skal præsentere vores udviklingsprojekter, som vi har arbejdet med igennem vores praktik.

Jeg er lige blevet færdig. Jeg har lavet en brochure (som jeg skrev lidt om i går), en lille 'billedebog' hvor jeg har sat nogle billeder ind jeg har taget og så har jeg lavet et powerpoint med baggrundsmusik (her har jeg lagt billeder ind der passer til musikken)

Der bliver bl.a. sunget 'Jeg kan svømme som en fisk' hvor jeg har lagt et billed ind af børnene hvor de ligger på gulvet..
Det tog simpelthen sååå lang tid og nu er jeg virkelig træt..

Tager lidt billeder fra messen imorgen. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar