torsdag den 9. juni 2011

Man ved at ens hår trænger til en kærlig hånd når...

...det ser sådan her ud:







Det trænger også til en gang farve, meeeen når man har farvet det rødt (engang for læænge siden) så er det ikke liige så nemt at få farven ud igen!

Jeg overvejede om jeg bare skulle farve det mørkebrunt og håbe på at den røde farve forsvandt, men jeg gider næsten ikke prøve, hvis det nu ikke hjælper alligevel. Så kan jeg gå der med 3 forskellige udvokninger.. (Har haft farvet det et par gange efter -uden held)



Men kæresten har sagt at han gerne vil betale for en klipning :) Så man skal åbenbart bare brokke sig nok over sit dumme hår?! :b

Overvejer at få klippet det op til skuldrene (altså så det går lidt op over skuldrene) og så lade pandehåret vokse med. Har fået klippet pandehåret fhv kort, men det gider jeg ikke mere. Det er lidt irriterende når jeg alligevel sætter det op med hårnåle og hårbøjle og alt det der..



Skal til frisøren imorgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar