lørdag den 4. juni 2011

Dagens (nye) outfit...

Var en tur oppe i byen med min kusine Rikke, min kæreste Nicolai og min søster Charlotte :)

Rikke skulle op og shoppe lidt undertøj i h&m og hvad sker der hver eneste gang jeg går i h&m?! Jeg køber herre meget tøj.. Eller.. Jeg køber i hvert fald for rigtig mange penge (som jeg nogen gange måske ikke liige har)

Havde prøvet at finde ud af, inden jeg tog derop, hvad jeg mon lige stod og manglede.. Det eneste jeg kunne komme i tanke om var nogle toppe (selvom jeg har mange?!)

Men men meeen her er hvad jeg købte:




Cardigan, t-shirt, trusser og toppe er fra h&m og shortsene er fra Vero Moda :)

Da vi kom hjem lagde Nicolai og jeg os ud i 'haven'... Det kalder jeg altså græsplænen ude foran, selvom vi bor i lejlighed :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar