mandag den 13. juni 2011

Brochure til praktikmesse onsdag og et meget gammelt billede af mig i en af min x-kærestes venners galleri på facebook...

Jeg anede ikke at det skulle være så besværligt at lave en brochure... Eller, det var ikke svært at lave den.. Men den ville ikke printes ud som jeg gerne ville have det. Nøjsh hvor var det besværligt.. Har næsten brugt hele dagen på at lave den..




Må hellere lige fortælle at der er praktikmesse på onsdag hvor vi skal over på skolen og fortælle om hvordan vores udviklingsprojekter er gået :)


Jeg har (med meget besvær) lavet en brochure som folk kan tage med hjem og så vil jeg lave et powerpoint med de billeder jeg har fået taget under forløbet, plus jeg vil lave en mappe med nogle billeder også :)


Ud over det så var jeg liige på facebook og der så jeg pludselig et billede ude i højre side af en af min x-kærestes venner.. Jeg var inde på hans profil og se billeder og pludselig var der et billede af mig.. Ret underligt.. Tror at billedet er fra 2003-04?! (Det er mig i den røde t-shirt.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar