torsdag den 26. maj 2011

Vægten falder og maven vokser...

Jeg glæder mig til at man kan se nogle resultater på min mave. :) Har været til Zumba igen i dag. Jeg kan mærke det i mine nederste mavemuskler men der sker ikke rigtig noget på kroppen endnu. Vægten falder dog rigtig meget synes jeg. Er nede på 55,4 kg.. Ville så gerne tage på i muskler, er sådan set fuldstændig ligeglad med hvad jeg vejer, bare jeg får en flot flad mave :D

Var også til tandlæge i dag, som altid var der 0 huller så det er jo dejligt! Min søster tog med (har tandlæge i Holeby) så det var lige en lille ½ times køretur. Bagefter kørte vi hjem til vores forældre og hyggede i et par timer før turen gik hjem igen. Jeg nåede kun lige at være hjemme i 5 minutter før jeg skulle afsted til Zumba og er lige kommet hjem nu.
Nu står den på aftensmad og lidt hygge i sofaen.. :)

Forresten har jeg, på Youtube, fundet endnu et lille stykke musik som jeg er blevet helt forelsket i :b



Tror min søster er blevet pænt træt af den for jeg skulle høre den heele vejen til Holeby og hjem igen :D

Tror jeg vil smutte igen, tror snart det begynder at tordne.. :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar