torsdag den 19. maj 2011

On stranger tides...



Min veninde Camilla spurgte mig for noget tid siden, om jeg ville med hende og Mai i biografen og se Pirates Of The Caribbean 4.. Det ville jeg jo rigtig gerne.. Jeg ved med sikkerhed at jeg har set 1'eren, men er faktisk i tvivl om jeg har set de andre to.. Tror at jeg har set lidt af nr. 2..?! :)
Men må ihvert fald sige at uanset om jeg har set dem eller ej, så var det en helt fantastisk god film!



Det eneste minus var dog, at filmen startede kl 20.. (eller altså ikke at der er noget minus ved det som sådan) men reklamerne startede og bagefter kom alle de der andre trailere.. Og pludselig bliver der vist en trailer i grøn/lyserød og man kan næsten ikke se hvad der sker.. Jeg tænker at det var da en mærkelig film.. Det viste sig så, at der åbenbart var noget galt og dem fra biografen genstartede den så og det ville tage 6 minutter fik vi at vide.. Tror de genstartede filmen 6-7 gange.. De fleste af gangene var lyden der men billedet var væk.. Hyggeligt tænkte jeg bare..




Vi ventede i 45 minutter, men et eller andet sted har jeg faktisk ikke noget imod det nu, for filmen var super god (og Jack Sparrow var som altid sjov og lidt uheldig?) :D 5 stjerner!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar