lørdag den 14. maj 2011

Nyt abonnement og ny mobil...

Jeg har endelig fået taget mig sammen til at bestille nyt abonnement! Det blev til Onfone hvor jeg får 20 timers fri tale, fri SMS og MMS, fri facebook på mobilen, ingen opkaldsafgift og så koster det kun 399 kr om måneden.. :) Jeg har fået mit nye sim-kort og skal skifte d. 27. maj :)

Nu er det store spørgsmål så bare hvilken mobiltelefon jeg skal spare sammen til. Jeg vil have en af de nye touchmobiler, hvor man, når man går på nettet, ser det ligesom på computeren, man skal kunne spille Angry Birds (da jeg er blevet helt vild med det spil) og så skal den være hurtig, den skal have minimum 5 megapixel kamera og jeg vil ikke skulle trykke ligeså hårdt som på min nuværende tlf (lg gt400 viewty) Jeg synes egentlig ikke det er en særlig god tlf.. Bare lige så i ved at sådan en skal i ikke købe!

Jeg har kigget på nogle forskellige mobiler nu.. Og som det ser ud lige nu har jeg kastet min kærlighed på en Samsung Galaxy S2..

2 kommentarer:

  1. jeg er personligt meget tilfreds med min HTC Desire S! :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er mega svært at vælge, den har jeg nemlig også kigget lidt på.. Jeg tror det er så svært fordi jeg ved at jeg skal op og give et par 1000 for den mobil jeg gerne vil have, og jeg har aldrig! betalt mere end fra 1-99 kr for en mobil (og så plejer der gerne at gå 1 års tid før den bliver skiftet ud igen) så denne gang (til de penge) skulle den jo gerne holde i nogle år :D

    SvarSlet