lørdag den 28. maj 2011

2 årsdag med kæresten og man skulle tro at vi skulle noget romantisk, men familiefester er også hyggelige...

Jeg har haft planlagt vores dag i dag i 1 år nu. Vi skulle op og spise på Liva, men så får man invitation til Familiestamtræsfest. Men det er da også hyggeligt. Vi får så bare ikke set hinanden så meget i dag, da Nicolai skal til hans lillebrors 18 års førdselsdag (hvilket jeg også er ked af at gå glip af)

Igår kom jeg lidt sent i seng og stod op lidt i 7 fordi vi skal vaske tøj. Jeg skulle jo gerne have noget at tage på til festen..
Jeg har faktisk en kjole jeg gerne ville have på, men kender i det at man ikke har nogle sko der passer til?!
Jeg har nogle gamle udtrådte ballerinaer, men det er jo ikke pænt. Jeg ville gerne have leggings og en kjole på, men hvor smart ser det lige ud når man skal have sådan nogle store 6 år gamle converse på (med dødningehoved-snørrebånd) Nej vel...
Jeg kunne også tage mine ankelstøvler på, men igen.. Med mine stankelben af ankler så vil det heller ikke se pænt ud.. :b Må finde på noget.. :)



Dette billede er taget på vores 1 årsdag :)

Jeg må prøve at se om jeg måske kan få taget lidt billeder til festen. Må indrømme at jeg ikke aner hvem der kommer (jo, min mors side af familien) men har ingen idé om hvor mange vi blive.
Vil smutte igen. Vasketøjet er færdigt og skal hænges op..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar