tirsdag den 29. marts 2011

Maven skal væk...

Det er bare sårn en lille smule svært når jeg ikke kan spise sundt.. Eller det kunne jeg nok godt hvis jeg tager mig sammen! Men eeej hvor er det bare svært når vi har noget guf læggende i skabet! Har sagt til Nicolai at vi fra næste uge skal leve sundere end vi gør nu... Ikke mere sodavand, slik, chips osv i hverdagen!!! (til at starte med?!) :) Er jo begyndt at gå til zumba sammen med min kusine og jeg synes det er super sjovt! Går til det mandag og torsdag og har fundet ud af at det også er der om lørdagen så jeg brugte weekenden på at træne... :D Men det er ligesom om at det ikke rigtig hjælper så meget (sjovt nok!) Nicolai og jeg drikker sodavand stort set hver dag. Er lidt stolt af mig selv.. Havde en pose chips og en plade chokolade liggende inde i stuen og 3-4 dage uden at jeg spiste det.. Ja i know, det står i datid.... Spiste det meste i dag :/ min mave har det heller ikke så godt og jeg kunne næsten ikke spise aftensmad.. ØV! Vi fik spaghetti med kødsovs i dag.. Vi havde kommet peberfrugt, hvidløg, majs og krydderier i :) Det smagte såså godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar