fredag den 25. marts 2011

Hvor blev de 4 kg af?

Jeg lå syg med influenza i en uge hvor jeg tabte 3,7 kg. Vejede 60 kg inden jeg blev syg og tabte mig så jeg vejede 56,3 kg..
Derefter tog jeg omkring 2 kg på igen og har ikke taget resten på, men har der imod tabt mig igen..

Efter jeg startede til zumba (har kun været der 3-4 gange) har jeg tabt mig yderligere. Er sikker på det er pga zumbaen!! :b

Nu vejer jeg 55,9 kg. Det er overhovedet ikke fordi jeg skal tabe mig!!
Slet slet ikke.

Min søster og jeg har altid ligget i underkanten af hvad vi skulle veje og når jeg har taget en BMI test vægt /(højde x højde) har den altid sagt at jeg har været undervægtig.

I børnehaveklassen vejede jeg 19 kg og i 8. og 9. klasse vejede jeg 45 kg.. Har vejet 45 kg så længe jeg kan huske næsten.. Så kom den op på 48 kg.. også i et par år. Pludselig vejede jeg 50 kg (23-24 år) og efter jeg mødte Nicolai er den steget stille og roligt :b så vejede jeg 60 kg lige pludselig, men man siger jo også at man tager 10 kg på når man kommer i forhold? haha

Nu har jeg så tabt mig igen. Det jeg synes er mest lækkert er hvis min mave ville forsvinde. Den bliver altid! oppustet når jeg har spist.
Min mor sagde på et tidspunkt at jeg skulle gå til lægen fordi min mave blev helt utrolig stor når jeg havde spist.. Min far sagde tit at jeg lignede en der var gravid i 5 måned.
Jeg fik så bevist noget andet da vi var til Nytår.. Min veninde havde nemlig en bog hvor der var billeder af hvordan maven ser ud alt efter hvilken måned man var i.. Jeg synes ikke det var spor sjovt at finde ud af at jeg lignede en der var gravid i 8. måned!!!! :/ Jeg ved jo godt hvad lægen vil sige.. At jeg skal spise sundt og motionere!

Har et billede fra jeg arbejdede på Lalandia hvor jeg gjorde rent i feriehytterne. Jeg cyklede de knap 7 km fra mine forældres hjem og til arbejdet det var 14 km begge veje + jeg cyklede på en cykel med vogn ud til de forskellige hytter jeg skulle gøre rent. Kravlede op og ned af trapper osv.
Når jeg ser de billeder jeg tog af mig selv dengang synes jeg det ser helt forfærdeligt ud faktisk. Jeg var så utrolig tynd!! Men det er jo egentlig bare sådan min krop vil se ud hvis jeg træner meget...

1 kommentar: