onsdag den 9. februar 2011

FEBER!

Jeg nåede lige de første 4 dage i praktikken, som i øvrigt gik rigtig godt! :) Kom hjem torsdag til en kæreste der lå syg inde i sengen, han havde heldigvis ikke feber.
Fredag da jeg havde fri nåede jeg da også at glæde mig over, at jeg var en af dem på min årgang der endnu ikke var røget omkuld med noget sygdom! :) Men den lykke varede kort. Nåede at være hjemme i et par timer og holde weekend, før jeg havde en fornemmelse af at jeg havde feber.
Jeg kan altid mærke på min krop når jeg har feber, fx. hvis jeg aer min arm, så føles det meget ubehageligt. Det er som om det kilder og gør ondt samtidig. Termometeret viste dog kun 37,8 så jeg tænkte at det var jo kun meget let feber, men senere var den oppe på 38,6... Rigtig fed start på weekenden..

Det højeste temperaturen har været oppe på er 39,6 og gudskelov for det! For 1½ år siden (sidst jeg havde influenza) var den oppe på 40,7, hvor jeg bare lå i min seng og kunne absolut ingenting overhovedet. Kunne knap nok rejse mig og hver gang jeg lige fik lettet lidt på dynen begyndte jeg at ryste af kulde... Så er enoormt glad for at jeg 'kun' har haft 39,6 denne gang!!!
Nu kan jeg i det mindste komme op og gå lidt rundt!
Der er vidst også en masse andre fra min årgang der har lagt sig med influenza... Men det er da vidst også lige tiden til det...

Jeg har snart ligget syg i en uge og nu er det bestemt ikke sjovt mere! (Ikke at det har været sjovt!) Jeg gider ikke have feber mere, det må gerne stoppe nu så jeg kan komme tilbage i praktikken! Jeg savner det!

Trylle trylle trylle og rask var hun...?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar