torsdag den 27. januar 2011

Man kan aldrig få for meget tøj... eller?

Jeg havde fri fra skole i dag og det var egentlig meningen at min veninde skulle komme forbi så vi kunne forberede os på praktikken der starter på tirsdag. Jeg ventede og ventede og ventede og... så ringede hun og spurgte om det var iorden at hun blev hjemme da hun ikke havde fået ret meget søvn og derfor var rigtig træt.

Så derfor fik jeg den geniale idé (da jeg havde hentet vasketøjet nede fra kælderen) at jeg ville rydde op i mit tøj og se om der måske var noget jeg kunne få taget mig sammen til at smide ud (eller give til Røde Kors)?!



Her er så alt mit tøj, pånær det jeg har på og det der ligger til vask selvfølgelig.. :) Det ligger sådan lidt hulter til bulter men jeg ordnede det efterfølgende i: bukser, bluser, trøjer, toppe, nattøj, sportstøj, t-shirts, kjoler og sommertøj. (billedet nedenunder)



Derefter sorterede jeg det i en ja- nej- og måske-bunke.. Nej-bunken var ikke særlig stor. Der lå et par bukser som er (alt!) for små. Min måske-bunke var også pænt stor men det endte selvfølgelig med at jeg tog det meste af det over i ja-bunken, men har da fået fyldt en (lille) indkøbspose med tøj der skal smides ud. Har sagt til kæresten at han bare skal se at køre væk med det inden jeg kigger den igennem (igen).. Sidst jeg gjorde det tog jeg flere ting over i ja-bunken, så det går altså ikke...



Jeg er blevet nødt til at lægge 3 bunker tøj ind under sengen.. Det er det der udgør måske-bunken. Jeg har nemlig ikke plads i skabet hvor jeg har fået tildelt 4 hylder og kæresten har 3 (selvom jeg synes det ville være på sin plads hvis han forærede mig en af sine hylder) for det er altså ikke særlig sjovt at skulle løfte hylden ovenover for at kunne lægge sit tøj ind i skabet.

Meen nu ser der da pænt ud inde i skabet og er kun blevet nødt til at løfte én hylde en lille smule for at lægge mit tøj på plads. Og har fundet ud af at jeg har enormt mange toppe! Selvom jeg også har smidt en del ud :)

Men okay.. Jeg er vel ikke den eneste kvinde der har pladsproblemer?!
Gi' mig et walk-in closet tak! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar