søndag den 9. januar 2011

Blogchallenge - dag 17

'Noget du har lavet helt selv'

Ja den synes jeg faktisk er lidt svær...! Fik sagt til kæresten.. 'Jamen jeg kan da godt tage et billede ned i toilettet altså'... Hmm jeg aner ikke hvad jeg skal lægge ind..

Da han var færdig med at grine(!) foreslog han, at jeg kunne skrive lidt om en opgave
jeg har lavet.. men det er jo også bare virkelig sjovt.. :b


...

Uuh nu kom kæresten lige med en helt fantastisk idé :D

Det er godt nok 2½ -3 år siden jeg lavede den i billedkunst..
Det forestiller min tvillingesøster og jeg..
Sådan noget 2-i-1 kind og thing ... :)

Figuren er lavet ud i éen i hvidt (doh!) ler :b
Dvs. at jeg har formet hele figuren af en klump ler
uden at have sat noget på...

(ville ikke risikere at den gik i stykker når den blev brændt.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar