søndag den 19. december 2010

Hushushushushushus....

Eej jeg er helt forelsket i det hus altså.. :D Det er en smule skræmmende..
Men nu skal min kæreste og jeg have arrangeret et møde med banken imorgen
og høre om det overhovedet kan lade sig gøre..

Vi skal også nå en masse andet imorgen.. Vi skal købe raflegaver og handlet til julefrokodt med familien 2. juledag.

Der udover skal jeg over i en børnehave og hente et spørgeskema, som vi
skal bruge til vores opgave vi er i gang med på skolen
og som skal afleveres 13. januar (altså opgaven) :D

Da jeg fortalte min mor at vi have kigget på hus og jeg fortalte hende at jeg
var helt forelsket i det hus vi havde set sagde hun: 'Jamen så bliver du forelsket
mange gange endnu...' Øv :b Jeg vil jo gerne have lige præcis det hus!
Men nu må vi jo se hvad de siger til det..

Og til sidst et stort tillykke til min barndomsveninde med barn nr. 2 :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar